П`ятниця, 26.04.2024, 00:05
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Квартирний облік [1]
Місцеві податки та збори [1]
Мінімальна вартість місячної оренди 1–го м2 [1]
Пайові участі замовників у розвитку інфраструктури [1]
Положення про оренду [1]
Правила благоустрою [1]
Правила користування водопостачанням [1]
Договори оренди об’єктів [1]
Порядок розміщення тимчасових споруд [1]
Вхід на сайт
Пошук
Визначні події
Календарь Украины
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Відділ з земельних питань » Пайові участі замовників у розвитку інфраструктури

пайові участі замовників
[ Викачати з сервера (79.5 Kb) ] 01.06.2016, 15:02

АНАЛІЗ ВПЛИВУ РЕГУЛЯТОРНОГО АКТА
 - проекту рішення сесії Куцурубської сільської ради
«Про затвердження Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури сіл Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади»

 

Цей документ містить обґрунтування необхідності державного

регулювання шляхом прийняття регуляторного акту – рішення сесії сільської ради «Про затвердження Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури сіл Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади».
        Аналіз впливу регуляторного акта складений відповідно до ст. 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

1. Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення.

   Розвиток інженерно-транспортної і соціальної інфраструктури сіл Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади вимагає комплексного рішення багатьох проблем, пов'язаних з поліпшенням її технічного стану та подальшим оновленням. Будівництво (реконструкція) об'єктів соціальної сфери і житлово-комунального господарства, проведення робіт з благоустрою сіл фінансується за рахунок коштів сільського бюджету. Пайові внески замовників за право реалізувати проект будівництва на території Іванівської сільської ради дасть можливість компенсувати витрати сільського бюджету на відтворення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури, залучити замовників до благоустрою території сіл.
Порядок визначення розміру пайового внеску, його залучення та використання на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сіл Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади розроблений відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про регулювання містобудівної діяльності».

2. Цілі (мета) регулювання.
Метою даного регулювання  є:
-  реалізація місцевої політики в сфері планування і забудови територій;
- забезпечення прозорості та гласності в процесі залучення замовників до пайової участі в розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сіл сільської ради;
- комплексний підхід до рівномірного розвитку інфраструктури по всій території сільської ради.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення встановлених цілей.
У ході пошуку альтернативних способів досягнення встановлених цілей доцільно розглянути такі можливості:
- пропозиція відмови від введення в дію запропонованого акту;
- здійснення регулювання нормативним актом іншого органу;
- введення в дію запропонованого акту.
Відмова від введення в дію запропонованого регуляторного акту призведе до фінансових втрат сільського бюджету та погіршення інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури сіл сільської ради, одночасно з цим не буде забезпечено безумовне виконання вимог чинного законодавства.
Здійснення регулювання нормативним актом іншого органу не є можливим у зв’язку з тим, що право самостійно встановлювати і визначати порядок залучення, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури сіл сільської ради, відповідно до чинного законодавства,    належить сільській раді шляхом прийняття відповідного рішення.
Третя альтернатива -  введення в дію запропонованого акту -  є єдиним шляхом досягнення встановлених цілей.
Безумовність обраного виду правового регулювання ґрунтується на імперативності (загальнообов’язковості) рішень Іванівської сільської ради для виконання на території сільської ради, що передбачено ст. 144 Конституції України, ст. 73 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та ст. 40  Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

4.  Опис механізмів та заходів, що пропонується для вирішення проблеми.
Реалізація запропонованого регулювання буде здійснюватись шляхом впровадження наступних заходів:
- застосування єдиного підходу при розрахунку розміру пайової участі, визначеного шляхом встановлення граничного розміру коштів замовників, що залучаються до розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;
- чітке врегулювання прав та обов’язків сторін у договорі про пайову участь замовників будівництва у розвитку інфраструктури сіл іванівської сільської ради.

5. Обґрунтування можливостей досягнення мети у разі прийняття рішення.
Залучення забудовників до пайової участі у розвитку інфраструктури сіл сільської ради дозволить створити нові, та реконструювати діючі об’єкти сільської інфраструктури, а також буде сприяти рівномірному розвитку інфраструктури по всій території сільської ради.
Можливість досягнення зазначених цілей обґрунтована тим, що запропоноване регулювання забезпечує прозорість дій органу місцевого самоврядування по встановленню чіткої процедури нарахування та сплати пайового внеску.
 

 

 

 

6. Визначення очікуваних результатів прийняття регуляторного акту.

 

 Сфера впливу                                                   Вигоди                                        Витрати                                                                                                       

Інтереси органу місцевого самоврядування  - збільшення надходжень на      відсутні

                                                                            розвиток інфраструктури сіл;             

           - вирішення соціальних та

     економічних проблем, пов’язаних

                                                                           з фінансуванням  розвитку

                                                                             інфраструктури  сіл с/р.              

Суб’єкти підприємницької діяльності           - право реалізувати свій проект     сплата       

                                                                   будівництва на території сіл;     пайового

внеску

 

Жителі сіл сільської ради                         - право реалізувати свій проект            сплата

                                                                      будівництва на території сіл;              пайового

   -  покращення рівня життя  та               внеску

                                                                     соціального забезпечення населення

                                                                     на основі створення благодійних

                                                                     умов для розвитку сіл.


7.Термін дії регуляторного акту.
Рішення Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади «Про затвердження Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури сіл іванівської сільської ради» є загальнообов’язковим до застосування на території сільської ради, термін дії цього рішення не обмежений.
Потреби визначати строк дії даного акту немає через невизначеність строків, протягом яких будуть існувати правовідносини, що регулюються цим актом.

8. Визначення показників результативності рішення.
Прогнозними значеннями показників результативності  регуляторного акту будуть:
- розмір додаткових надходжень для використання на розвиток інженерно - транспортної та соціальної інфраструктури сіл сільської ради;
- результати направлення  пайових внесків на розвиток інфраструктури сіл.

9. Заходи щодо відстеження результативності рішення.
Для відстежень буде застосовано аналіз даних бюджетної звітності.
Під час прийняття регуляторного акту, у встановлені чинним законодавством

строки, виконавчим комітетом Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади з метою оцінки стану суспільних відносин, на врегулювання яких спрямована дія акта, проводитиметься базове відстеження результативності дії акту.
Не пізніше двох років після набрання чинності регуляторним актом, з метою оцінки ступеня досягнення цим актом визначених цілей, буде здійснене повторне відстеження результативності дії акту.
Кожні три роки з моменту виконання заходів щодо проведення повторного відстеження результативності дії акту, при умові його чинності, проводитиметься періодичне відстеження його результативності

 

Фахівець                                                                            Л.Я.Середа                                                                                  

 

Оприлюднено:  03.06.2016р.

 

 

для більш дитальнішої інформації натисніть на  Викачати з сервера

Категорія: Пайові участі замовників у розвитку інфраструктури | Додав: aXnel
Переглядів: 457 | Завантажень: 34 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0