П`ятниця, 19.04.2024, 13:46
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Квартирний облік [1]
Місцеві податки та збори [1]
Мінімальна вартість місячної оренди 1–го м2 [1]
Пайові участі замовників у розвитку інфраструктури [1]
Положення про оренду [1]
Правила благоустрою [1]
Правила користування водопостачанням [1]
Договори оренди об’єктів [1]
Порядок розміщення тимчасових споруд [1]
Вхід на сайт
Пошук
Визначні події
Календарь Украины
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Відділ з земельних питань » Правила благоустрою

правила благоустрою
[ Викачати з сервера (135.5 Kb) ] 01.06.2016, 15:13

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення сільської ради «Про затвердження правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку на території сіл Куцурубської сільської ради

об’єднаної територіальної громади»

 

      1. Визначення проблеми:

      Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності», та інших нормативно-правових актів і нормативних документів, що регулюють відносини у сфері благоустрою органи місцевого самоврядування мають повноваження та зобов’язання з даного питання.  

      Проблема полягає в необхідності затвердження правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку на території сіл Куцурубської сільської ради

об’єднаної територіальної громади, які повинні виконуватися всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності. 

      На підставі всебічного аналізу участі всіх сторін в благоустрої населених пунктів проблему передбачається вирішити шляхом державного регулювання – прийняття рішення ради «Про затвердження правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку на території сіл Куцурубської сільської ради

об’єднаної територіальної громади»

    

     2. Очікувані результати.

     Очікуваним результатом прийняття запропонованого регуляторного акту є встановлення для всіх сторін правил та обов’язків, які обов’язкові до виконання всіма сторонами, в тому числі і населенням.

 

     3. Цілі державного регулювання.

     Впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики спрямовану на виконання вимог чинного законодавства у сфері благоустрою і санітарної очистки сіл сільської ради.

 

     4. Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

    Перша альтернатива – за умови збереження існуючого відношення до проблеми благоустрою з усіх сторін порушує чинне законодавство України.

   Друга альтернатива – впорядкування прав та обов’язків для усіх сторін сприятиме виконанню вимог чинного законодавства, дасть можливість ліквідувати несанкціоновані звалища, покращити здоровий спосіб життя населення та буде сприятиме ефективній роботі суб’єктів господарювання.

 

   5. Механізм розв’язання проблеми

   Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій населених пунктів», «Про регулювання містобудівної діяльності» органам місцевого самоврядування надано повноваження та зобов’язання щодо виконання вимог законодавства та здійснення контролю за виконанням даних вимог зі сторони підприємств, організацій, установ,  суб’єктів господарювання усіх форм власності, населення.  

     Вирішення проблеми, зазначеної у п.1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення сільської ради « Про затвердження правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку на території сіл Іванівської сільської ради» з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

    Розробка проекту рішення сільської ради здійснювалася за принципами:

- доцільності;

- адекватності;

- прозорості;

- ефективності;

- передбачуваності;

- збалансованості.

   Механізми і заходи, які забезпечують розв’язання визначеної проблеми:

- отримання пропозицій від юридичних та фізичних осіб щодо внесення змін  прав та обов’язків, внесення доповнень;

- підготовка відповідного проекту рішення та розгляд його на сесії сільської ради;

- інформування підприємств, установ, організацій, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності, населення про вимоги прийнятого регуляторного акту.

   Даний регуляторний акт мотивує суб’єктів господарювання, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування виконувати встановлені вимоги тому, що:

-  положення даного акту прості;

- чітко врегульовані права та обов’язки суб’єктів, на яких поширюється вказаний акт;

- вартість виконання вимог, встановлених актом нижча, ніж вартість ухилення від виконання таких вимог.

 

    6. Обґрунтувати можливість досягнення встановлених цілей.

    Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 3 цього аналізу.

    Впровадження рішення сільської ради  «Про затвердження правил благоустрою, забезпечення чистоти і порядку на території сіл Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади», після його прийняття, має здійснюватися:

1)  сільською радою у частині прийняття рішення та його оприлюднення;        

   Дія акту поширюватиметься на всі підприємства, установи, організації, суб’єктів підприємницької діяльності незалежно від форм власності, що розташовані і працюють на території сільської ради, населення. Запропоновані положення відповідають вимогам діючих нормативно-правових актів. Практичне запровадження даного рішення покладається на всіх сторін дії даного акту.

     У органів влади, керівників підприємств, установ, організацій, суб’єктів господарювання, населення є всі можливості та ресурси впровадження та виконання даного регуляторного акта, а саме:

- діючі законодавчі акти надають право органам місцевого самоврядування приймати зазначене рішення;

- керівники підприємств, установ, організацій, суб’єкти господарювання, населення мають право у встановленому законом порядку користуватися своїми правами і виконувати обов’язки;

     На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:

- неналежне виконання вимог даного акту керівниками підприємств, установ, організацій, суб’єктами господарювання, населенням;

- зміна діючого законодавства.

     Позитивним фактором є відсутність термінових фінансових затрат, а також приведення в належний санітарний стан територію населених пунктів сільської ради, що дасть можливість покращити здоровий спосіб життя населення.

 

     7. Визначення очікуваних результатів.

     Застосування вказаного проекту регуляторного акту надасть можливість:

 

Аналіз вигод та витрат

 

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів держави

1. Виконання всіх вимог чинного законодавства всіма сторонами даного акту

Додаткові витрати сільського бюджету, в разі їх наявності

 

2. Відповідальність усіх за невиконання вимог. 

3.  Покращення санітарного стану територій сільської ради

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

1. Користуватися своїми правами та обов’язками

 

Обов’язкові витрат не вимагається

Сфера інтересів громадян

Вирішення питань несанкціонованих сміттєзвалищ, покращення відношення до проблем санітарного стану території

 

 

     8. Строк дії регуляторного акту.

  Рішення сільської ради  «Про затвердження правил благоустрою,

забезпечення чистоти і порядку на території сіл Куцурубської сільської ради

об’єднаної територіальної громади» є регуляторним актом, який поширюється на широке коло осіб, є загальнообов’язковим до застосування на території сіл сільської ради. Строк дії його не обмежено конкретним періодом (до внесення змін в законодавчі, нормативні акти та рішення сільської ради).

 

    9. Показники результативності регуляторного акту.

Прогнозними показниками результативності дії цього регуляторного акту:

1) поступове очищення території сільської ради від несанкціонованих звалищ, утилізація відходів на законних підставах, покращення санітарного стану територій населених пунктів;

2) підвищення самосвідомості та відповідальності з боку усіх сторін, що дасть можливість вирішувати суспільні потреби .

   10. Заходи з відстеження результативності регуляторного акту.

  Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється через два роки з дня набрання чинності акту.

   Періодичне відстеження результативності проводиться раз на кожні три роки з дня закінчення заходів з повторного відстеження.

   Відстеження виконання вимог даного акту зі сторони всіх учасників буде здійснювати виконавчий комітет.

Фахівець                                                                      Л.Я.Середа

 

Категорія: Правила благоустрою | Додав: aXnel
Переглядів: 490 | Завантажень: 47 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0