П`ятниця, 29.03.2024, 15:59
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Категорії розділу
Квартирний облік [1]
Місцеві податки та збори [1]
Мінімальна вартість місячної оренди 1–го м2 [1]
Пайові участі замовників у розвитку інфраструктури [1]
Положення про оренду [1]
Правила благоустрою [1]
Правила користування водопостачанням [1]
Договори оренди об’єктів [1]
Порядок розміщення тимчасових споруд [1]
Вхід на сайт
Пошук
Визначні події
Календарь Украины
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 38
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Відділ з земельних питань » Мінімальна вартість місячної оренди 1–го м2

Мінімальна вартість місячної оренди
[ Викачати з сервера (79.5 Kb) ] 01.06.2016, 14:57

 

Аналіз регуляторного впливу

проекту рішення сільської ради «Про визначення мінімальної вартості місячної оренди 1 квадратного метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку) фізичних осіб, яке розташоване у населених пунктах Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади»

      1. Визначення проблеми:

      Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Податковим кодексом України від 02.12.2010 р № 2756-VІ повноваження щодо встановлення ставок мінімальної вартості оренди нерухомого майна  фізичних  осіб, визначення порядку їх сплати в межах визначених законом надано органам місцевого самоврядування.

      Проблема полягає в необхідності встановлення ставки мінімальної

 вартості оренди  нерухомого майна фізичних осіб.

      На підставі всебічного аналізу місцевих податків і зборів проблему передбачається вирішити шляхом державного регулювання – прийняття рішення ради «Про затвердження мінімальної  вартості  місячної оренди 1 кв. метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку) фізичних осіб, яке розташоване у населених пунктах Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади».

     Вказану проблему не можливо розв’язати за допомогою ринкових механізмів, тому що відповідно до діючого законодавства, місцеві податки і збори, їх ставки та порядок сплати затверджуються сільською радою.

 

     2. Очікувані результати.

     Очікуваним результатом прийняття запропонованого регуляторного акту є встановлення мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб.

 

     3. Цілі державного регулювання.

     Впровадження регуляторного акту дозволить забезпечити реалізацію державної політики в податковій сфері, спрямовану на поповнення доходної частини місцевого бюджету.

 

     4. Визначення альтернативних способів досягнення зазначених цілей.

    Перша альтернатива – за умови збереження існуючого механізму встановлення мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб порушує чинне законодавство України.

   Друга альтернатива – впорядкування виду та механізмів встановлення мінімальної місячної ставки оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб сприятиме наповненню місцевого бюджету та ефективній роботі суб’єктів господарювання.

 

   5. Механізм розв’язання проблеми

   Відповідно до Податкового кодексу України органам місцевого самоврядування надано право самостійно встановлювати та визначати  мінімальну місячну ставку оренди 1 кв.м нерухомості для фізичних осіб відповідно до переліку і в межах встановлених граничних розмірів ставок.

     Вирішення проблеми, зазначеної у п.1 цього Аналізу, повинно здійснюватися шляхом прийняття рішення сільської ради «Про затвердження мінімальної  вартості  місячної оренди 1 кв. метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку) фізичних осіб, яке розташоване у населених пунктах Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади»  з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

    Розробка проекту рішення сільської ради здійснювалася за принципами:

- доцільності;

- адекватності;

- прозорості;

- ефективності;

- передбачуваності;

- збалансованості.

   Механізми і заходи, які забезпечують розв’язання визначеної проблеми:

- отримання пропозицій від юридичних та фізичних осіб щодо ставки оподаткування;

- підготовка відповідного проекту рішення та розгляд його на сесії сільської ради;

- інформування суб’єктів підприємницької діяльності про вимоги прийнятого регуляторного акту.

   Даний регуляторний акт мотивує суб’єктів господарювання, органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування виконувати встановлені вимоги тому, що:

-  положення даного акту прості;

- чітко врегульовані права та обов’язки суб’єктів, на яких поширюється вказаний акт;

- вартість виконання вимог, встановлених актом нижча, ніж вартість ухилення від виконання таких вимог.

 

    6. Обґрунтувати можливість досягнення встановлених цілей.

   Прийняття зазначеного регуляторного акта повністю забезпечує досягнення цілей, передбачених пунктом 3 цього аналізу.

    Впровадження рішення сільської ради  «Про затвердження мінімальної  вартості  місячної оренди 1 кв. метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку) фізичних осіб, яке розташоване у населених пунктах Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади», після його прийняття, має здійснюватися:

1)  сільською радою у частині прийняття рішення та його оприлюднення;

2) Об’єднаною державною податковою інспекцією в Очаківському районі, на яку покладено контроль за справлянням місцевих податків і зборів до місцевого бюджету.

     Дія акту поширюватиметься на широке коло фізичних осіб. Запропоновані механізми справляння місцевих податків і зборів відповідають вимогам діючих нормативно-правових актів. Практичне запровадження даного рішення покладається на суб’єктів господарювання (фізичних осіб), а також ОДПІ в Очаківському районі.

     У органів влади та суб’єктів господарювання є всі можливості та ресурси впровадження та виконання даного регуляторного акта, а саме:

- діючі законодавчі акти надають право органам місцевого самоврядування приймати зазначене рішення;

- суб’єкти господарювання мають право у встановленому законом порядку платити податки, які передбачені даним рішенням;

- представники податкових органів мають право контролювати сплату податків.

     На досягнення цілей у разі прийняття цього рішення можуть вплинути такі негативні зовнішні фактори, як:

- неналежне справляння та сплата ставки суб’єктами господарювання;

- зміна діючого законодавства.

     Позитивним фактором є збільшення надходжень коштів до місцевого бюджету, які можуть використовуватися на задоволення суспільних благ.

 

     7. Визначення очікуваних результатів.

     Застосування вказаного проекту регуляторного акту надасть можливість:

 

Аналіз вигод та витрат

 

Вигоди

Витрати

Сфера інтересів держави

1. Збільшення обсягу надходжень до місцевого бюджету

Додаткові витрати  сільського бюджету   відсутні

 

2. Зменшення бюджетних видатків на соціальні потреби

3. Розвиток інфраструктури села

Сфера інтересів суб’єктів господарювання

1. Розвиток інфраструктури села

 

Обов’язкові платежі податкового характеру

Сфера інтересів громадян

Вирішення частини соціальних проблем за рахунок зростання дохідної частини сільського бюджету

 

 

 

 

     8. Строк дії регуляторного акту.

Рішення сільської ради  «Про затвердження мінімальної  вартості  місячної оренди 1 кв. метра загальної площі нерухомого майна (включаючи земельну ділянку, на якій розміщується нерухоме майно, присадибну ділянку) фізичних осіб, яке розташоване у населених пунктах Куцурубської сільської ради об’єднаної територіальної громади» є регуляторним актом, який поширюється на широке коло осіб – суб’єктів господарювання-платників місцевих податків і зборів, є загальнообов’язковим до застосування на території села. Строк дії його не обмежено конкретним періодом (до внесення змін в законодавчі, нормативні акти та рішення сільської ради).

 

    9. Показники результативності регуляторного акту.

Прогнозними показниками результативності дії цього регуляторного акту:

1) збільшення надходжень до бюджету;

2) підвищення податкової культури, збільшення суспільних благ.

   10. Заходи з відстеження результативності регуляторного акту.

  Повторне відстеження результативності дії регуляторного акту здійснюється через рік з дня набрання чинності акту.

   Періодичне відстеження результативності проводиться раз на кожні три роки з дня закінчення заходів з повторного відстеження.

   Відстеження надходжень місцевих зборів та податків до місцевого бюджету буде здійснюватися шляхом аналізу інформації ОДПІ в Очаківському районі.

Фахівець                                                                                          Л.Я.Середа

 

для більш дитальнішої інформації натисніть на Викачати з сервера 

Категорія: Мінімальна вартість місячної оренди 1–го м2 | Додав: aXnel
Переглядів: 354 | Завантажень: 40 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0